Můj osobní příběh Gabriela Zeisberger.

Potřebujete poradit? Nabízíme Vám 15 minutovou bezplatnou konzultaci.

Můj osobní příběh

Chtěla jsem být řidičkou kamiónu :-). A dopadlo to tak, že řídím – finance sobě, své rodině, svým firmám, svým klientům a jejich firmám.

A jak to celé začalo?

Svou pracovní kariéru jsem začala jako zaměstnanec v soukromém sektoru (vystudovala jsem VŠ obor cestovní ruch, takže jsem vplula do cestovní kanceláře). Poté jsem vyzkoušela práci i v sektoru státním (úředničina mě však moc nebavila :-(). Když se mi narodila dcera, začala jsem „živnostničit“ (tehdy začala má praxe finančního poradce). Když jsem se rozváděla, zakládala jsem svou firmu (dnešní Trio service group, s.r.o.).


Když to tak vezmu, prošla jsem řadu „řemesel“. Tyto se navzájem prolínaly: 7 let jako průvodce pro cestovní kanceláře, 5 let jako asistentka starostky, 3 roky jako šéfredaktorka měsíčníku pro městský obvod, 12 let jako finanční poradce, 5 let jako majitel poradenské firmy.

Všechny činnosti spojují 3 základní pilíře, které zároveň charakterizují mou osobu: čestnost, zapálenost a důslednost.

Nejvíce se to projevilo ve finančnictví. Jako dnes si pamatuji, jak mi volala máma s tím, že všechny své peníze svěří velmi milému pánovi, ten se o ně postará a ona na tom vydělá… V době, kdy padala jedna banka za druhou, se zdála tato nabídka dost nepravděpodobná. To byla má první zkušenost s „finančním poradcem“. Nerozuměla jsem mu ani slovo, produkt měl samé „cizí“ názvy, jediné, co jsem si ze schůzky odnesla, bylo, že mu nevěřím.

A tak to začalo – abych chápala, znala a hlavně, abych své mamince uměla vysvětlit, o co se tedy jedná, jsem nastartovala svou „kariéru“ ve financích. Psal se rok 2002 a já začala makat v makléřské firmě se systémem MLM. Vyšlapala jsem si cestu od nejnižší pozice až na tu nejvyšší, a to na pozici generálního ředitele.

Prošla jsem si na vlastní triko všechny finanční oblasti

Nejenže jsem se naučila pracovat se svým rozpočtem (a začala konečně tvořit svou finanční rezervu, do té doby peníze vždy došly a nějakým způsobem zase odešly…), ale pochopila jsem, jak funguje pojištění (co je výhodné pro lidi a co naopak je výhodné pro pojišťovny), začala jsem spořit a investovat, vzala jsem si svou první hypotéku a našla se v tvorbě pasivních příjmů :-). Z jednoho klienta (má máma má na své složce jedničku :-)) se počet změnil na 100 (to bylo i mé maximum, vzhledem k tomu, co jsem ve firmě měla všechno na starost…).

Vím, o čem mluvím, mluvím srozumitelně a jasně - a to oceňují i mí klienti.

Když jsem z této MLM firmy odešla, zvažovala jsem nabídky, které přišly. Šlo o nové výzvy “řemesel“ (PR, politika), nových pozic v jiných makléřských firmách typu MLM (Fincentrum, Partners, SMS).

V této době přišel rozvod. Ten mi dělal více starostí než rozhodovat se co dál :-). Ale jak se říká: všechno zlé je na něco dobré – cesta se mi vyjevila jasně možná právě proto.

Rozhodla jsem se, že zůstanu ve financích.

Vždyť klienti mě potřebují :-) a já jim mám co nabídnout…. A mám ráda svobodu. Taky ráda dělám věci po svém, nejsem schopna pracovat jen pro svůj zisk a prodávat ve velkém hlavně pojistky (nejlépe investiční), stavět tzv. pyramidy, honit pak rádoby poradce do obratu (rozuměj do podpisů co nejvíc smluv), aby na mě vydělávali – což bylo hlavním krédem v nabízených pozicích MLM firem.

Proto jsem založila spolu s Markem Kišou svobodnou firmu - makléřskou firmu Trio service group, s.r.o. (poté ještě Trio optimal group, s.r.o., která pomáhá firmám, firmičkám i malým živnostníkům pracovat s firemními penězi a společně hledáme firemní úspory).

Právě do této značky jsem vtiskla všechny své zkušenosti ze všech řemesel, pozic, zkušenosti lidí, kteří mě na cestě provázeli. Jsem na ni hrdá, mám tu čest spolupracovat s výbornými kolegy, kterých si vážím pro jejich profesionalitu, kolegialitu a zapálenost.

Máme stovky spokojených klientů, kterým jsme ušetřili desítky tisíc korun v jejich rozpočtu. Naším cílem je poradenská firma rodinného charakteru, čítajíc max 50 poradců, kteří dělají to, co chtějí, přesně tak, jak to chtějí.

Společným krédem je spokojenost klientů, dlouhodobá spolupráce a lepší finanční žití. A to se nám daří :-).

Starám se stále o své klienty, kteří se mi rozvětvují – rozvody, nové vztahy, narození, svatby dětí a vznik nových rodin :-). Je to báječné provázet je na jejich cestě k jejich finanční svobodě.

Mí klienti mají své firmy, mám tedy bohaté zkušenosti s firemní optimalizací. Všechny kroky jsem si vyzkoušela ve vlastní firmě :-).

Baví mě to, líbí se mi práce s lidmi, fascinuje mě finanční logika, ale nenechává mě klidnou chaos, který se pouští mezi lidi. Proto vznikla finanční akademie, která má za úkol se postarat o všechny, kteří se chtějí o své peníze starat. Kteří chtějí vědět, pochopit a změnit. Není nic horšího, než když nevíte, nerozumíte. Čím více necháte rozhodovat o sobě jiné, tím snáze jste zmanipulovatelní.

Není nic lepšího, než když vidíte, že se lidem daří lépe :-).

Vím, že vím, aniž vím, proč to vím, ale VÍM.

Já vím, že naše práce vůči klientům je „košér“.
Já vím, že držíme kvalitu ne kvantitu.
Já vím, že jsme farmáři, ne lovci skalpů.
Já vím, že díky firemním vizím máme budoucnost.

+ Plyn
+ Elektřina
+ Voda